brist

Jag har en sån livlig fantasi eller hur? - INTE , ännu ett tidsfördriv
innan jag börjar städa, bara 10 små onödiga vilket-av-dom grej:

  • Bil eller motorcyckel? - Motorcyckel är sexigt men helst bil.
  • Kjol eller byxor? - Jag hatar kjolar
  • Chocklad eller blommor? - Chocklad helt klart
  • Svart eller vit? - Älskar svart och rosa ^^
  • Vår eller höst? - Våren :)
  • Hund eller katt? - Helst av allt gris men hund annars
  • Kaffe eller te? - Jag är en kaffeälskare så..
  • Pizza eller kebab? - Chickenkebaben i magaluf
  • Fredag eller lördag? - Uw svår fråga faktiskt
  • Kött eller fisk? - Jag älskar kött!!

    Rolig information om mig va? aa fast nää.. haha
    men ska börja städa nu så jag inte måste det innan skolan imorgon.
    puss och kjam - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0