lagom skoj

(x) snott den här listan        - kommer inte ihåg från vem
(x) rökt en cigarett            - jajamensan
(x) rökt en cigarr              - balen i nian *
(x) varit i Thailand            - saknar de!
(x) varit i England             - me liikes
( ) ägt mer än 5 djur på samma gång   
(x) strulat med någon och dagen efter verkligen ångrat händelsen   - hah har väl hänt
(/) gått i en cp skola         - räknas cpklass?
(x) blivit singel nydligen    - eller inte nyligen men..
( ) varit på gröna lund i år  - det har inte ens öppnat för i år
(x) varit på en musikal       - mamma mia (8)
( ) Skärt dej på armarna för en kille/tjej
(x) Har haft samma hårfärg i mer än 3 månader     - naturligt är bra
(x) varit full                   - jajamen
(x) hånglat med någon av samma kön.      - faktiskt så ...
(x) varit kär               - absoluut
( ) fått sparken        - ingen skulle vilja sparka mig
( ) varit i knytnävsslagsmål    - nej nej haha
( ) rymt hemifrån.            - nej då (:
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak   - det har hänt
(/) blivit arresterad          - räknas att bli stoppad av snuten för att åka moppe utan hjälm ahahahaha
(x) hånglat med en främling        - sí , det har hänt
( ) gått på en blinddejt   
(x) ljugit för en kompis            - det var en gång...
(/) varit kär i en lärare          - haha kär och kär vet jag inte xD
(x) skolkat                      - för många gånger
(/) sett någon dö              - inte bokstavligen men..
(x) varit kär i en av mina internetkompisar         - aww (:
( ) varit i Kanada        - Nångång ska jag dit!
( ) varit i Mexiko
(x) flygit        - antagligen eftersom jag är i spanien just nu
( ) spytt i en bar          - så pinsam är jag inte :)
(x) sett en del av mig själv brinna     - haha yess .. aj mina ögonfransar!
(x) ätit sushi.                 - så inte gott !
( ) åkt snowboard.     -
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu       - klart jag gör
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi    - of course
(x) gjort en snöängel               - vem har inte :D
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott           - det är ju typ så kul ^^
(x) hoppat i en vattenpöl       - nån gång är det ju klart att man gjort de!
(x) hoppat i en lövhög            - älskar att sparka sönder dom
( ) åkt släde       - jag vet inte (?)
(x) fuskat när jag spelat spel         - det har väl hänt hahahah  , men jag vinner ändå jämt
(x) varit ensam                    - tre veckor kvar sen får jag sällskap haha!
(x) somnat i skolan/på jobbet       - har hänt några gånger
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång            - jajamensan
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm                             - min fasters är rätt söt
(x) sovit under stjärnorna        - det gör man väl alltid eller?
(x) blivit kittlad                          - jo...
(x) blivit missförstådd               - händer för ofta
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get     - nej men däremot en ekorre
(x) vunnit en tävling                       - tävling , cuper är de samma sak? annars en ^^
(/) blivit avstängd från skolan   - nä men däremot från lektioner
(x) varit i en bilolycka          - bara små krockar aldrig nått rejält tror jag
( ) haft kramp
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt     - tröstäta kallas de :D
(x) varit vittne till ett brott       - oh yes
(x) ifrågasatt mitt hjärta       - har hänt
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna   - haha vilken känsla :D
(x) varit vilse              - bara för några dagar sen ^.^
(x) varit på andra sidan landet       - yes, sir!
(x) simmat i havet               - nja .. inte riktigt men vart ute i havet har jag
(x) gråtit mig själv till sömns     - miss you
(x) lekt polis och rånare     - vi alla har varit barn nån gång
( ) sjungit karaoke  .. (?)
(x) betalat för mat med bara mynt    - vem har inte
(x) busringt            - 112 hah
(x) fångat en snöflinga på tungan    - varje vinter ;)
(x) dansat i regn             - regn är mys!
(x) skrivit ett brev till tomten         - en lååång lista
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om   - yes
(x) blåst bubblor        - så jääävla kul :D
(x) gjort upp eld på en strand  - varje sommar
(x) förstört en fest     - det kan ha hänt..
(x) åkt rullskridskor    - nån gång när jag var mindre
(x) fått en önskan inslagen    - några få
( ) haft sex med en apa.    - nää känner mig inte direkt taggad på de..
(x) burit pärlor           - jadå
(/) ätit hund/katt-mat        - nej men hamster godis/choklad
(x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne    - Pierre Bouvier !
(x) kysst en spegel    - alla har väl provat det.
(x) sjungit i duschen    - vem gör inte?
( ) burit en svart klänning när ja fick spela nunna
(x) drömt att jag gift mig med någon     - sir, yes, sir
(x) limmat fast min hand i något.      - limmat fast den ena i den andra
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak           - jag är busig
(x) skrikit så att jag inte fått luft    -  konsertbruden är jag de ..
(x) stannat uppe hela natten -  många gånger
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet    -  japps
(x) klättrat i träd    - har hänt
(x) haft en träkoja    - jag tror den var gjort av trä?
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på     -  ja du har hänt några gånger
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het     - mjooo
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril                  - många fjärilar :D
(x) skrattat så mycket att jag grät     -  det var då roligt de
(x) gråtit så mycket att jag skrattade  - det har också hänt
(x) fuskat på ett prov             - nån "enstaka"gång
(x) haft en Britney Spears-skiva        - brittan liksom, hit me baby one more time!
(x) glömt någons namn              - inte bara en
(x) sovit naken                   - såklart
(x) gjort något olagligt        - vi alla har väl gjort nån dum sak nån gång?
(x) kört för fort                  - nångång med moppe kanske , tihi
( ) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) klätt mig i kvinnokläder           - inte så konstigt ändå eller ?
( ) haft sex med en hamburgare
( ) smakat på grodyngel
(x) lekt pyroman          - för ett bra tag sen sedan,
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) ätit köttbullar med mos         - hallå, man är ju svensk
(x) känt mig elak           - många gånger
(x) lyssnat på mora träsk     - klappa händerna när du är riktigt glad
(x) smakat på granbarr           - yes
(x) skogsvandrat                   - nån gång frivilligt annars tvingad från skolan
(x) badat naken                 - jadå !
(x) slagit någon med flit         - hehe mjo
( ) haft en trekant
( ) gjort om denna lista en del
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt       - yess
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång   - vem har inte
( ) gjort lumpen
( ) gråtit på tunnelbanan   - mjo
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter    - jarrå :D
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) haft sex i en IKEAsäng i ett IKEAvaruhus
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner   - faktiskt
( ) haft mardrömmar om bävrar
( ) masturberat i en buss, i ett tåg eller dylikt.
(x) kollat snett på en kompis    - när man var lite yngre o hade sina småbråk..
(x) smakat på sin mobil        - tuggat på den , ja
(x) fått nagellack i munnen     - ja usch fy o blä
(x) blivit biten av en myra          - AAAJ !
(x) ätit kräftor            - jadå
( ) varit hög
(x) varit nära döden      -   jävla simbassäng!
(x) gjort krokben på någon    - såklart, det är ju skoj
(x) bett mamma/pappa att dra åt helvete    - aa....
(x) fått hårspray i munnen     - ja men nagellack är värre
( ) visat "något" i webcam
( ) åkt helikopter
(x) sagt amen/hallelujah       - amen!
(x) spelat tetris                    - sååå kul !
(x) suttit i en bastu mer än en kvart    - senast för nån vecka sen
(x) dansat salsa        - saknar de lite ibland
(x) smakat på ett sudd        - inte direkt smakat men bitit av och kastat på folk haha
(x) suddat på handen tills det bränns som fan   - ja , ärren finns fortfarande kvar haha
(x) druckit fanta exotic i år   -  inte i år , kan inte dricka den längre
( ) ätit omega-3
( )haft knät ur led
( ) blivit mobbad
( ) blivit hotad av äldre
(x) onanerat någon gång  - man är ju mänsklig
( ) är en kille
(x) är en tjej
( ) spelar hockey
( ) rockar på el-gitarr
(x) har en mp3
(x) jag är bröstfixerad   - hah till en viss del kanske
( ) kommit på egna frågor
( ) fått 500 kr av ett fyllo
(x) badat någon gång        - nej men verkligen inte!
(x) varit inne på en porr sida någon gång   - lite nyfiken får man va
(x) laddat ner porrvideos      - sorry för viruset
( )Tagit mer än hundra bilder på dig själv samma dag
(/) Fått en alergichock    - jag vet inte riktigt? tror de när jag va mindre
( ) Slagit pappa
( ) Slagit mamma
( ) Blivit missahandlad
( ) klämt tån i hissdörren
(x) Badat mitt i natten         - natt dopp är ett måste
(x) fuckat ur på en kille       - ja de har hänt
(x) skrivit ner dina känslor på ett papper   - kanske inte riktigt alla .. men en hel del


HÖHÖ skoj va ?  - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0