hallelulja

Hade en riktigt trevlig dag/kväll igår.

Runt 9 tiden igår kom linda hem till mig, så vi hjälpte min
mamma med en massa sallad.
Men sen kom även Lina och Jennifer och det blev lite öl och
några glas vin - riktigt mysigt!

sen bar det av till täby för att kolla på utspringen.
När det var klart var vi först upp på flaket och sen
blev det krig med all öl - dyngsura blev vi!

Mottagningen var också skit mysig med en massa gott
att både äta och dricka.
Sen liftade jag och Linda med Jonnie hem till mig,
satte oss på altanen och pratade massa och drack lite mer öl.

Och nu ska jag gå ut och möta Linda igen för hon ska ge
mig skjuss hem till henne, jag är jätte sugen på kaffe ! :O


men skriver sen ciaaao :D - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0