billionaire

Dagen började jäävligt tröttsamt.
Gick till bussen i bra tid för att hinna men hur lyckas man missa den när den
står precis framför en? - jo man är så äckligt trött att man inte ens lägger
märke till den, duktigt lollo, duktigt!

men fick skjuss till skolan av mina snälla mamma och det var
äckligt slappt idag, älskar när halva klassen är sjuka eller lediga.
och imorgon är det min tur att vara ledig för då är det flakåkning
och studentmottagning.

juni månaden rullar ju fan på asså, snart bär det nog av.
så fort jag beställt min biljett så börjat nerräkningen igen!
två månader (förhoppningsvis), bort ifrån allt. hallelulja!

men ska öppna ballkong dörren, dunka musiken och
städa färdigt rummet som jag på började igår.
HA DET - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0