torsdag .......

Efter några dagars lugn och ro blev det hel galet igår.

Fick först sitta och vänta på victorembarcadero som väntade på nikos
som visade sig vara den segaste jag nog faktiskt känner.
sen drog vi tre till white chocolate där vi skulle träffa frida och saga
som hade hittat två engelsmän. riktigt trevliga för en gångs skull.

efter det blev det oas på deras moulin rouge tema. riktigt snyggt.
Dom andra drog sen vidare till beach cluben och jag drog till casa blanca,
as usual.

runt klockan 5- halv 6 blev det natt dopp och jävla va skönt
vattnet var. tråkigt nog så är folk så jävla bra här så jag kom
hem utan kamera och utan min spanska mobil. jävla piss!
men jag gråter inte för det, lite synd att jag inte fick se bilderna ifrån igår bara.

men nu sitter jag här i skuggan på embarcadero med en skön fläkt.



tycker jag börjar skriva en bibel nu så jag slutar, herrå!
 - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0