varje gång jag ser dig

hur kommer det sig att man typ aldrig har tråkigt i fridas närhet ???
vi åkte hur som helst på kryssning igår, till åland den här gången.
tyvärr så vinner tallin överlägset men den här kryssningen var en heel del kul!

man fick se frida putta en stor (förlåt) neger.. haha
folk som inte kunde släppa att vi var "homosexuella"
en vurpa på dansgolvet och en på däck.
fridisen körde sin vanliga låt på kareoken.
fulla snubbar som inte riktigt ser klart , "jag vill prata me hon!"
sen träffa man på en kille, berättade om hans döda mamma ....
träffade på en knarklangare som inte direkt var diskret....
blåsor på fötterna fick man också..

ja de hände väl en hel del... som jag säkert kan skriva tillsammans
med när jag lägger upp bilder senare. är rätt trött nu så orkar inte mer
hihi pussen - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0