sagoland

idag har jag verkligen ingenting att klaga på, (förutom långa resan till hässelby fram och tillbaka).
som jag skrev igår: nånting har hänt idag. med andra ord jag var på arbetsinterjuv.
så imorgon åker jag till stoksund och provjobbar på en resturang och jag är ruskigt nervös!
men jag hoppas verkligen att jag klarar det och får jobbet, inte likt mig att jobba för egna pengar va? ;)

sen har vi även reserverat platser på flygplanet till thailand i slutet av mars, så...
förhoppningsvis imorgon blir det 100 % säkert, kan inte sluta längta!
tänk att få komma tillbaka dit, haha ännu en dröm som blivit sann haha !

har också hittat en låt jag fastnat för : Toni Braxton ft. Trey Songz - Yesterday.
hittade på min favoritbloggares blogg : Devin (
www.crazydev.blogg.se)
as skön kille, värd blogg att läsa om man frågar mig, ;)

men funderar på att se om man kan somna tidigt så man orkar med allting imorgon.
föresten, någon med svart skjorta o skor att låna ut tills imorgon?
vore JÄTTTTEE GULLIGT !
hör av er i så fall, hej då så länge - / Loollo


.
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0