Let it be



hittade precis låten när min bäste vän frida sjunger Let It Be med idolfinalisten (estland).
kommer nog aldrig få nog av den, så jäävla grymt bajsigt bra! ... nånting haha.


i alla fall, imorgon en stor dag, nämner ingenting på bloggen men hoppas jag har turen med mig.
och att ni allaaaa andra håller tummarna för mig och hoppas på det bästa.
men annars har jag nog andra lösningar på G och det känns sjukt jävla bra!
- ( tack göran! )

men ska nog försöka göra mig lite sömnig, blev en lång tupplur för inte så länge sen.
så får hoppas att jag kan somna om och komma upp imorgon, vill ju inte vara
över trött vettni ?
ha de gött så länge ! - / Loollo


Kommentarer
Postat av: F R I D A

bästa dagen i mitt liv <3

2010-01-12 @ 23:36:17
URL: http://fridafilmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0