jag <3 dansband

hade en rätt hyfsad kväll i alla fall, massor med sång, dans, fotboll och biljard.
och gissa vem som kom trea i biljard tävlingen då? - skulle egentligen vunnit om jag inte bara hade blivit
störd av en liten robin på sista stöten stort sätt.

har i alla fall lärt mig att dansbandsmusik kan va rätt hyfsat också haha, får en alltid att tagga till.
imorgon måste jag upp relativt tidigt och se till så att niklas också gör det, annars jävlar (:





och en grej till : billie reed, skulle jag träffa dig i verkligenheten skulle jag personligen se till att du aldrig
mer kommer kunna öppna din mun och prata, öppna dina ögon och se, sen skulle jag sy igen dina näsborrar!
i hate you :)

- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0