i want it that way

har varit en riktig pluggar dag idag och just nu känns allting verkligen bra, förhoppningsvis
får jag inte paniken när jag väl sitter där med pappret för jag tror faktiskt jag klara de :)
har inte riktigt så mycket att skriva för tillfälet, tänkte plugga lite till och sen sova faktiskt.
men duktig har jag i alla fall blivit , som t.ex visste du att det är 4cl ren 40% alkhol i en starköl?
den du, det visste faktiskt jag ! och att vinlusen i frankrike hette typ phyllexéra? (om jag inte sökt fel haha).

men men, över till pluggandet igen, och sen god natt på er människor !
- / Loollo


Kommentarer
Postat av: KalleKula

Vinlus (Daktulosphaira vitifoliae, förr Phylloxe'ra vasta'trix)

2010-01-12 @ 16:54:53
Postat av: Anonym

BURN! Haha

2010-01-12 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0