i tried


SKULLE DU HELLRE
1. Pierca näsan eller tungan?, skulle väl bli näsan eftersom jag redan har tungan.
2. Vara seriös eller rolig? Seriöst prat kan ju alltid va bra nångång men rolig är bäst!
3. Dricka röd eller grön mjölk? Dricker inte mjölk så ingen av dom ..
4. Tatuera dig eller göra piercing? Jag är för både och så..
5. Brinna upp eller drunkna? Drunkna för fan!
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrarna framför allt?

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon? Såklart jag gillar mina vänner föe fan :D
2. Sol eller måne? Gillar inte mörker så, självklart sol!
3. Vinter eller höst? Vinter, gillar inte blåsväder
4. Vänster eller höger? högern såklart
5. Soligt eller regn? Sol
6. Vaniljglass eller
chokladglass? choklad

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 19.49
2. Vart vill du bo? Spanien vore inte dumt annars runt stan kanske
3. Hur många barn vill du ha? Vet inte
4. Vill du gifta dig? Svårt att tro faktiskt
5. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rulla är alltid svårast så isåfall skär jag.
6. Har du ätit sushi? Smakat en gång, Blää !
7. Favoritglass? choklad
8. Favoritmat rätt? Kebabtallrik haha
9. Vad är du i stjärntecken? jungfru
10. Silver eller guld? Vittguld
11. Festa loss eller mysig hemma kväll? Beror på mitt humör.
12. Ögon och hårfärg? gröna ögon, mellanbrunt hår
13. Vispgrädde eller chokladsås? .. till vad?
14. Humör? Just nu eller? annars varierar det från minut till minut

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Kysst någon? Njä?
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig? lite
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? nej
7. Klippt håret? nej
8. Gråtit? nej
9. Ljugit? Sanning föe fan haha
10. Blivit kysst? njä

GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ja..
2. Har du en hund? Halvt om jag får kalla fridas hund som min egen.
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon
4. Tror du på spöken? ja
5. Saknar du eller älskar någon just nu? ja
 

- / Loollo


Kommentarer
Postat av: Victoria

haha jag trodde det stod hur många ben vill du ha och du svarade jag vet inte :P haha

2010-01-17 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0