i believe i can fly

idag har varit en riktig jävla pissdag, allting känns så jävla tung och tråkigt.
har haft en sån där dag som man bara vill försvinna bort i från allting,
liksom komma ifrån exakt alla i ens närhet och inte ens prata med någon.
känner mig så jävla less på människor och känner bara så jävla mycket hat!!!
kan inte fatta själv vilka jävla idioter det finns överallt, blir så trött på't!!!

har nog inte hänt en enda bra grej idag igentligen, har inte hänt så mycket.
det enda jag gjort är att varit i täby och klippt mig, sen ingenting mer .
så med andra ord finns det inte direkt ett skit mer att skriva bortsätt från hur
mycket jag verkligen kan hata allt och alla just. piss värld känns de som !
förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon, så ska väl gå och lägga mig nu
och bara vakna upp på topp imorgon, har ju barteknik, hoppas på en roligare
lektion än den förra veckan, för den söööööög !!
sen så ska jag träffa jäämpz också, har inte träffat henne på år känns de som!!

tänker inte ens önska en bra kväll till er för jag är för arg för det, heh sorry(?!)
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0