AJ SOM FAN

drog in till stan med palmen efter skolan, men var tvungna hoppa av i täby först och hämta pengar
ifrån fia som min käre mamma hade lagt undan. sen tog vi nästa tåg in till gamla stan.
tyron skulle inte komma förrns 3 då så vi gick och kollade lite kläder och praktikplats åt beccisen.

kom tillbaka till ant klockan 3, och inte kom gubben förrns typ kvart, 20 över.
var några stycken före oss men det gick ganska så fort faktiskt.
sen var det min tur och AJ SOM FAN ! - jag var den i salongen som faktiskt tog längst tid på mig.
HAHA! - sorry! , nej men första gjorde inge vidare ont faktiskt, satte den nedanför mina andra två.
sen gjorde jag en i början av brösten och AJAJAJAJA AAAAAJ SOM FAN i hel v ete vad ONT!

Restultatet är jag nöjd med men vilken Jäääävla smärta kan jag lova!

i alla fall sen drog becca hem och jag mötte en kompis till mig, gick till sergels torg och tog en
fika. riktigt mysigt faktiskt, satt där ett tag och bara pratade skit om "provjobbet" .
sen bar det av hemmåt och åt lite nudlar, sen drog jag hem till adde och tittade på nån wierd film.
men den dög, rätt oförutsägbar faktiskt, det gillade jag!

men nu sitter jag här funderar på om det är värt att ta nånting att äta eller om jag ska sova.
vi får se hur det blir, somna till film är i alla fall garanterat!
men sov så gott gubs o gums ! - / Loollo
här är resultatet i alla fall för er som bryr er:


(jag vet att mittenbilden inte ser så fräsh ut men har dels med min cam att göra, Tack så mycket!)


Kommentarer
Postat av: Samira

Hej

ser att du komenterar devins blogg

jag har en blogg om han gå in där och kolla ochkomentera,devin kollar även på komentarerna där<3:D

2010-01-19 @ 19:53:46
URL: http://lovedevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0