Holding on

Lite dålig uppdatering kanske.. men har inte varit hemma sen i onsdags.
för då tillbringade jag kväll osv med adde och babak! lite små mys.

sen igår hade vi kvälls-servering, alltså ingen skola på dagen.
alltid lika skönt och efter det så drog jag och victoria hem till fredrik.
tillbringade kvällen där och sov sen hemma hos victoria.

men glömde däremot jackan i skolan då också så skulle gå dit idag.
men som tur var så träffade jag rasmus som också skulle gå dit.
så vi tog först buss sen började vi gå hela vägen, men tills slut
kom det en gubbe med bil på vägen så vi liftade resten av vägen.

tillbringade dagen med ettorna och deras avslutning inför lovet.
och nu så sitter jag här haha - booooring !
har precis räknat ut att om ungefär 135 timmar sitter
jag i lite mer värme i sköna spanien , wiiiho !

sug på den ni !
men skriver lite senare, blir nog bastu med några ikväll..
eller ....... ;)
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0