med dig och mina katter

hej hej , här sitter man igen då, fast alla har gått. efter 4 timmars försening och två flaskor vin

så gick simon till jobbet för en gångs skull.

jag har fått en rumskamrat btw, det har jag inte nämnt va? simon åker hit och gillar äventyr och har

ingen boende alls. så han ska bo hos mig tills på söndag för då kommer min fridis och sover hos

mig :D   .  men ska troligtvis jobba på kvällen då med, jag och linni har blivit erbjudna att

hjälpa till på grabbarna grus, en klubb som öppnar på lördag.

skulle igentligen sovit hemma hos linni i natt men vi blev förföljda av en jätte äcklig kille.
så vi sprang till bananas där vi träffade stefan osv, så vi alla gick hem till han sen och
så blev det övernattning där istället !

börjar bli lagom trött på stämpeln man får på bananas också haha, bara en röd fläck liksom.

men ska börja röra mig hemmåt för en dusch och en tupplur.
blir ingen mer dator ikväll tror jag, måste lära mig bli lite mer social utan datorn haha.
inte så långt kvar här nu ju , suck !  tillbaka till verkligheten sen !

men skriver imorgon , rprursrsr - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0