time after time

Jaaaaao, lyckades hålla mig vaken hela bussresan in till stan, var stålta!, kan ju inte direkt påstå att det var lätt men ville ju inte försova mig och hamna fel!

Det här har varit en riktig skit dag, allt har verkligen gått fel. Skärt mig tre gånger i händerna idag, lyckades slå i huvet två gånger inne i köket, och en till gång i omklädningsrummet. Höll på att halka ett flertal gånger, även på vägen till bussen, som jag till och med missade. Gick hundra miljarder mil till gärdet, full tunnelbana och satt fast klämd bland svettiga okända människor *bläää*, och allting har gått så fel som det kunnat gjort.




i alla fall , alltid lika kul att höra   äääh-louise's namn ! HAHAHAHAHAHAHAHA Jadu , glömsk präst eller?
- " Vad skulle barnet heta? "
- " Ääääh-Louise! "
ELOISE, fick då namnet bli : - )  , och kommer nog alltid vara lika kul att titta på dig efter det där lilla "skämtet".



Jaja , bäst att jag går och lägger mig så jag inte lyckas försova mig en tredje dag i rad. Fredag imorgon, blir pigg bara tanken av helg! Är så taggad på att få sovmorgon så det finns inte, och sen efter nästa vecka är det looov !

HURRRRA !  , men men GödNätt   .
( Och elin om du läser det här innan du lämnar danmark imorgon : hör av dig till mig så kanske vi kan synas eller nått, eftersom du ändå tänkte träffa täby :-)


*You better run, or you will end up seeing the light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0