ändrade planer

kvällen igår vart ju inte direkt misslyckad faktiskt.
eller jo till en början var det sjukt stressigt och hann komma till min
farbor rätt sent. åt lite sallad sen ringde linda och lorenz.

väl vid romas var det tydligen gratis mat, typiskt eftersom jag typ redan var mätt.
oxfilé, pommes och beasås, sjukt gott men orkade inte mycket.
stannade där ett tag och sen drog vi till statoil och köpte lite mums.

sen tog vi 10 i 12 bussen hem till rasmus där stort sätt hela klassen var och partade lite.
kom dit och det var sjukt mycket folk och trevliga var dom flesta också.
sen kom det bara fler och fler, och kul och träffa gamla goingar från högstadiet.


i alla fall , planerana ikväll är ändrade för det blir ingen resturang.
får bli nästa helg eller nånting .
men nu såg jag att klockan är sjukt mycket så måste göra mig i ordning nu .

skriver mer imorgon då man kan säga , GRATTIS FRIDA !
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0