tagga till tagga till

verkar bara vara jag som är sjukt taggad idag, överpigg och jag vet inte vad.
gick precis med elinn till reseptionen och köpte en kexchoklad till frukost, mums*
förövrigt är klassen riktigt tråkig idag, alla är trötta och ser jätte sura ut.
tur att inte det går ut över mig då :D  , för elinn har i alla fall kul med mig 8-)

sitter med skolans enda data med internet på just nu, haha ni andra får den inte!
sen gjorde jag ett omprov i projekt & företagande, hoppas det går bättre den här
gången i alla fall..



hur som helst, blev inte så mycket sömn i natt.. skulle somnat till film men det gick bara inte att somna.
sen vaknade man klockan fem igen och då var det ingen idé att somna om heller.
tog bussen klockan 6 imorse och var framme i åkersberga runt halv 8 , kaffen var god också :)   , men men  .
fortsätta med pluggandet nu då. HEJJEJEJEJEJJEJDÅ ! - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0