how six songs collide.

nej usch och fy och blä vad jag är trött på min "ret"-hosta nu.
har säkert hostat sönder hela halsen och bröstet, gör jätte ont!
och hostmedecinen smakar rent ut sakt : rumphål!!!!!!!



jaja, bort med dom tankarna nu ,
tog en busstur med suzzie till favvan och en promenad hem igen,
köpte med mig en marabouchoklad sen när jag kom hem igen så
vispade jag lite grädde som jag hällde i min kopp med varm oboy :D
sen tittade jag lite på stora jönsson ligan, så grymt tråkig faktiskt.

och nu är det snart ett år sen jag och lindis var på chris brown konserten.
damn, tiden kan verkligen galoppera fram ibland känner jag.
snart är det till och med julafton, och har jag köpt en enda julklapp?
- ööh nej, faktiskt inte. no moneey ! men dom kommer imorgon så.. får bli snabbshopping.


men ska ta med min host upp på mitt rum och krypa ner i min sköna säng.
GOD EFTERMIDDAG ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0