hello tomorrow

ja vem vet, det här kanske är det sista inlägget jag skriver ifrån 2009?
beror väl helt på vad som händer och om jag har någon tid i morgon och spendera på bloggen.

har i alla fall varit i täby idag med lindis och fridisen, mcdonalds är alltid lika gött ,
haha usch! köpte det sista och nu så sitter jag här helt slut i kroppen.
ikväll finns det planer att dra till anthony och adde med frida. men det är ingenting säkert ännu.

och imorgon blir det tjejmiddag sen välja och vraka lite vad som händer där på.
får se, kanske hakstabacken på 12- slaget och se alla raketer?



ingen aning ännu !
men ha ett bra nyår om jag inte hinner skriva mer , adíos - / Loollo
*hello tomorrow - and good bye to yesterday*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0