Göööd Jöööl !

och så var det julafton , perfekt morgon vaknade med ont i hela rygg och nacke !
men snäll som mamma är så fick man lite massage, så lite känns det bättre.

sen var det pippi långstrump på tv, min favorit ! och till det fick jag öppna min andra
jul klapp för i år, en stor bok med 1001 olika drinkar och deras recept.
snäääll tomte :)
innan det fick jag ett jätte fint smyckeskrin med en massa tung/navel piercings av suzzie!
nu ligger hon i Hua Hin och solar medans jag precis kom ut ur duschen och fryser rumpan av mig!


men ska göra mig klar och åka i väg till faster snart , ha en god jul fölket!
skriver nog mer sen när jag öppnat klart mina klappisar :)
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0