Som jag lovat

Jag sa ju att jag skulle slänga in en uppdatering om inte allt för länge.

Kan dra en liten livshistoria snabbt då, mamma är ändå inte klar förrns om
en timme så jag har en stund på mig mouhah.

Nu är jag i alla fall hemma i Sverige igen och för första gången kan jag nog säga:
Äntligen!
Sjukt skönt att få vara med familj, vänner och min sötnos Christoffer igen.
Känner mig helt okej taggad inför julafton men kanske ändå inte riktigt, blir ju min
första sen efter mina föräldrar flyttade åt olika håll, så inte riktigt det roligaste på det
sättet kan man ju säga.
Madrid hur som helst kan jag rekomendera om, sjukt sjukt sjuukt fin stad faktiskt.
Det negativa jag fann i Madrid var väl att det var ju inte lugnt att gå på gatorna när
alla killar skrikandes eller visslandes efter dig, sjukt störande man vill spränga dom alla
i luften ibland. Sen var inte hundbajset något roligt heller, spanjorer är sjukt dåliga på
att plocka upp efter sina vovvsingar, suck!

kan nog dock inte berätta så mycket om Elinns livshistoria heller eftersom jag inte pratat med
henne riktigt på typ 1000 år känns det som. Tänkte ringa henne här nån dag efter jul eller så
måste ju få lite skvaller som vi kan få upp här på gamla tråkiga porktwist.
Så så är det så nu vet ni att jag är hemma, spanjorer plockar inte upp bajs osv.
Ska börja röra mig i ordning för att få träffa Rebecca och senare ikväll hämtar min sötnos upp
mig så blir det övernattning i farsta, later ! :) - / Loollo



Kommer att köra på att jag lägger upp en del bildbomber åt gången vid nästa
tillfäle vid internet som jag får så får ni se vad ni missat tjutju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0