oups

haha oj då jag glömde helt bort våran ett årsdag av bloggen, sorry.
men jag har fått nått ryck att jag uppdaterat min egna blogg, don't know why.
men nu blir det en uppdatering här också, kommer göra en kort version om vad
jag typ skrivit i min bubbel utan trubbel ;

Jag har ryck om Sergio, saknar han mega mycket!!
Drömmar känns för verkliga, micke i miss you too.
Kim har kommit hem till sverige och övernattade en natt hos mig.
träffade sötnosen elli igår och satt och tjöta en hel kväll.
jag har haft en del utbrott på klassen på skajdjurskvällen.
Två stora flyttkartonger i mitt rum, känns hel kasst.
jag älskar trågården, mitt andra hem helt ärligt.
jag är taggad på studentskivan som min älskade linni
förhoppningsvis kan komma till + att sötnosen madde ska dit.

Men nu börjar min lektion med stefan, servering är jag inte på humör för.
hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0