ingen rubrik

haha för en gångs skull håller jag faktiskt med elinn, porktwist dör ut.
vet ej riktigt varför men jag har fortsatt uppdaterat min magaluf blogg
av någon konstig andledning, och elinn har tydligen skapat sig en egen.
fan elinn, kanske ska börja blogga med varandra igen eller?
kollade igenom dom första inläggen och dom skrev vi ju tillsammans?
äsch får ju datorerna av skolan på måndag och då är dom ju med everyday,
så ska vi köra på't?   det tycker jag nog!


men okej en liten uppdatering då ;

skolan, lika som alltid fast så mycket tråkigare..
jag har äntligen funnit sergio på facebook och skrivit mig ett
helt brev som jag ska skicka till barskolan academytess
kan springa och ge det till honom.
jag bor hemma hos min farmor och trivs bra.

ha det göttans ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0