tidsfördriv

Har du:

Någon som förstår dig? - Det beror helt på vad det gäller

Någon som du saknar? - En lång lista men Mormor, Sergio & Nikos

Någon som du hatar? - Hatar är ett starkt ord, finns en del jag avskyr

Vem kramade dig senast? - Nicole

Vem pussade dig senast? - Mamma

Vem ringde dig senast? - Fredrik

Vem ringde du senast? - Johan

Vem smsade du senast? - Elinn

Vem smsade dig senast? - Elinn

Vem var hemma hos dig senast? - Elinn var utanför annars Linda

Vem var du hemma hos senast? - Nicole

Har du några kärleksproblem? - Nää inte direkt

Har du pratat med någon idag? - Jadå

Har du gråtit idag? - Kom en tår när jag piercade mig men inte att jag grät

Har du skrattat idag? - Ja en hel del

Jag:

Är singel?
- Japp

Svär ofta? - En ren ovana

Sjunger i duschen? - Det kan hända ibland

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - När jag gick i högstadiet, inte nu

Skrattar åt dina egna skämt? - Haha jadå

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Tror ej det


Har du:

piercingar? - 5 stycken just nu

Syskon? - Världens bästa suzzie!

Jobb? - Noope

För många vänner? - Vadå för många?

Rymt hemifrån?Nää inte direkt

Färgat håret? - En gång, aldrig igen

Bra självförtroende? - Hmm...

Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja

Varit kär? - Ja

Gjort något olagligt? - Ja, men inget allvarligt

Somnat i skolan? - Hehe japp ett antal gånger

Brutit ett ben? - Nää

Tappat bort mig i min hemstad? - Om jag har haha

Sett en fallande stjärna och önskat? - Japps

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ett flertal gånger

Smygit ut utan lov? - Ja

En hemlighet som ingen annan vet? - Ja faktiskt

Sovit en hel dag? - För många gånger

Somnat gråtande? - Mjo

Blivit generad inför folk? - Det har jag

Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Faktiskt

Ätit musslor? - Japp, tviiii !

Varit på en festival? - Nää

Stått på scen? - Ja typ .. haha

Färgat ditt hår svart? - Nää


Vad:

Längtar du till mest just nu? - Tillbaka till magaluf och studentskivan

Vad ska du göra i helgen? - Vet ej än hoppas på utgång

Har du för kläder på dig? - Jeans och tjocktröja

Gjorde du igår? - Drack vin och var med linda

Vad ska du göra i sommar? - Långt kvar men hoppas på magaluf

Vad åt du senast? - Grönsaker

Har du för mobil? - Sony Ericson Xperia

Vad köpte du senast? - Piercing om det räknas?


Vem:

Slog du senast? - Mamma (a) .

Vem pratade du i telefon med senast? - Johan fortfarande

Tycker du om? - Pengar, Grisar, Vänner, Familj och musik

Älskar du? - Vänner och familj

Skulle du kunna göra allt för? - Familjen och vänner

Var du med senast av det motsatta könet? - Det var många killar på trå

Kan du lita på mest? - Min syster !!

Vet mest om dig? Frida, Linda och Jennifer


Allmänt:

Har du pussat en groda? - Aldrig i mitt liv!

Kan du hjula? - Ahh men inge vidare bra haha

Biter du på naglarna? - Nääe.

Är du EMO? - Nääe

Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Resa!!

Vågar du hoppa fallskärm? - Vet inte men skulle vilja prova

Är du hungrig? - Noope

 

 

I brist på någonting att göra - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0