Öhöhöhöhö

Såååå Uttråkad !!!! , kanske märks eller ?

Nej men seriöst nu, haha jag har verkligen pisselibajs tråkigt..
har tydligen lovat elin att komma till hennes praktik idag och vänta
tills hon slutar.. värt? haha , ibland lovar man för mycket på fyllan.
stört rolig kväll igår i alla fall, jag fick träffa min sötnos
Madde, pratade
med någon jävla maffia , tydligen? och sen bröt
marven benet.
haha trodde inte man kunde ha så kul med en rullstol faktiskt , mouhaha.

Annars har väl ingenting speciellt i livet hänt tror jag, trött_flikka_92.
Drack shotar igår som till exempelt "engångsligg" och "häxblandning"
snacka om flashbacks till magaluf när man satt på oas eller? , blöö saknar!

men men hörs och ses - / Loollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0