tjilevippen

Heej bloggen! , kul att jag skriver igen va?  - eller inte.
for jag har verkligen inget att skriva om hahaha!
natt nytt har i spanien ? - naaaa

forutom att jag har en jatte acklig granne som inte kan slita bort ogonen ifran en.
var nere vid resturangen, och fy fan vad det sag ut, fett synd!
min lagenhet ar ny stadad fran golv till tak (stort satt..) kanns skit skont haha.
det ar bara 13 dagar och nagra timmar kvar tills flickorna sitter pa planet hit.
jag har tankar om att aldrig komma hem haha .. (:
kareokebaren utanfor min lagenhets kunden ar inte sa jatte bra pa att sjunga pa natterna.

jo men det var val det man kunde skriva for idag.. 
och sitter jag inte har imorgon sa : GRATTIS JONTE OCH LINUS !!!!
ska ga och kopa mjolk och smor nu :)   PUSSS - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0