walk away

tjolahoppsan!



Jag känner mig riktigt jävla bra idag.
Det blev en övernattning hemma hos fridisen igår men jag gick hem
tidigt imorse, låg i sängen ett bra tag men nu har jag varit pigg och glad
i några timmar. Satte på en kanna kaffe och började röja i rummet.
Nu har jag kommit halvvägs och jag får samma känsla som jag fick
när jag var i spanien och städade min egna lägenhet och det känns goood!
Lindis ringde mig också, så jag ska övertala frida att vi ska emot centrum och
träffa henne och Maria. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Börjar bli riktigt snyggt i rummet så jag ska försöka hålla det så tills
jag åker iväg så jag kommer hem i agusti och det är städat och fint!
mamsen kommer bli så stålt över mig (a).
*8 dagar kvar*

men skriver lite senare ! :) Herråå - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0