snälla och rara

Good morgon!
Känner mig så jävla glad idag och så jävla utvilad så det finns inte.
Ska ta bussen mot Fredrik om tjugo minuter, han ska hjälpa mig lite
att fixa min nya blogg, så efter det kommer nog länken upp tills sist.
Sen ska jag brumma bil med pappsen till arninge för att köpa resväska.
Snart dags ju bara en vecka kvar för fan! - heh tagga till eller vaddå.
Sen ska vi förbi ica på vägen hem och handla mat och ta en sväng förbi kicks
eftersom att jag varit utan smink ända sen jag kom hem ifrån magaluf förra gången.
Kvällen har jag däremot inte planerad,
men imorgon ska jag svänga förbi synsam och fixa mina glasögon som på något
sätt gick sönder under förra resan. Sen ska jag och mamma förbi mormors
grav och plantera lite blommor osv, måste ju säga hej då till henne också.

jag saknar dig!!!

men men hör av mig senare Ciaaao - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0