roll with the wind

(8) Hela världen är så underbar... (8) .

Jag känner mig så glad, allting är helt stört bra just nu.
För jag har den bästa familjen och dom bästa vännerna man kan ha!
Jag har två nätter kvar här i huset, resfebern kommer sakta men säkert.

www.bubbelutantrubbel.blogg.se
Tror nog jag kommer att uppdatera den ganska så mycket
bättre än denna under två månaders tid ungefär .
Ni som vill veta mer om mina härliga månader i magaluf.

I alla fall , Min pappa, Min mamma och Suzzie förtjänar
Stooooora pussar :)  Kommer sakna dom stört mycket!

Kanske blir en uppdatering senare ikväll, men så länge ; herrå!
- / Loollo

Jag älskar dig mamma!!!!Vääärldens bästa pappiii!Finns ingen så bra som du <33 mi familia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0