21:24

Jävlans vad tiden kan springa iväg så fort .. snart är man 70.

Nej men allvarligt, idag tog jag bussen runt två tror jag hem till fredrik
för att han skulle hjälpa mig med bloggen, men jag hann dit och logga in
sen så ringde pappa mig på en gång. Så vid brummade i väg till Arninge
och jag hittade en resväska nästan på direkten, blev en röd stor en.
handlade lite mat och godis sen så åkte vi därifrån igen, han släppte av mig
hemma hos fredrik igen och vi fortsatte med bloggen och beställde hem
pizza och cola - Muuums !
Har fan inte ätit riktig skräpmat på överdrivet länge, duktiga jag ifs..
www.bubbelutantrubbel.blogg.se
Det är i alla fall min nya blogg som kommer att användas i första hand
mina veckor nere i magaluf.

Och varför jag valde det namnet kan man nästan fråga frida om.
Att hon kan bli så sur för att hon är minderårig är nästan för jävla kul.
Men jag säger som kimFanta är ju bubbel utan trubbel.
Klockrent!

Men men, ska nog vidare till fredrik snart igen med viktoria .. i think.
Hörs imorgon eller senare ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0