får du leken tåla

fy fabian vilket jäävlans väder det är då, efter fem miuter är fotspåren igen snöade.
helt sinnes! glad är jag i alla fall att jag har min goda vitamin defance! - me likeees !
var ute och köpte en kaffe och träffade världens bästa fridis, men sjukt kallt kan jag lova.
tog en liten tupplur förut också, kan göra de nu när man har värsta sovmorgonen imorgon - HA!
i för sig inget att skryta om, slutar ju klockan 21 också ..
mamsen är framme i london nu fick jag sms om också, var lite nojig över flygresan för henne
med tanke på de här bajs vädret. men dom hade inte ens en snöflinga på marken, lyckost!
det blir i alla fall så att jag är hemma i helgen, pappsen blir nog också de, vilket jag förstår.
vi har chips här hemma, så ska nog gosa ner mig i varma soffan och ta på en film med han!
en liten far och dotter kväll - lite mysigt sådär.
men jag lär nog vara uppe en stund ikväll, som det känns nu i alla fall, så skriver mer då!
ha de gött så länge ! hejsvejs - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0