Teenage dirtbag*

haha jaaaa jag älskar ju verkligen att blogga, speciellt när man pratar i telefon samtidigt, inte lite jobbigt va.
speciellt med en muppad liten rumpnisse.




Jaa.. bilden liknar ju iförsig personen relativt mycket, så nu förstår nog dom flesta vem det är jag menar.
eller kanske inte .. men nästan*


Blev på jävla surt humör ett tag på dagen dära, var nära att gå åt helvete med maten men man är väll bäst och fixar både det ena och det andra så det blev en lyckad middag för mig och pappsen i alla fall!

Och vissa verkar ju vara helt totalt vrickade i huvet och jag vet att folk fattar vad jag menar när jag skriver :
ÄÄÄÄÄÄCKLIG YAAAO :D

Nej , nu blir det nog ett avsnitt av gårdagens våra bästa år och sen sova en stund tror jag. Sov morgon, imorgon YES!

Shululu /  Loollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0