sista dagen hos elinn

Så var det redan sista dagen hemma hos Elinn då.. Imorgon packar jag mina kläder och åker hem till min söta familj som saknar mig så (A)
.......................................................................
Nu sitter jag med Elinn Rasmus Calle och Lindis och väntar på mat.. nu vad det blir , har ingen bajsig aning.
Har suttit i Röllingby sjulet ett jävla bra tag men då var fredrik oxxå med faktiskt :D
.

.
"Elinn - jag är bäst!"
Vilket vi andra nog egentligen inte riktigt håller med om till hundra, eftersom det är egentligen jag som är den bästa (A) .

Senare kommer andra Kalle oxxå och då är det dags för IDOL och Peter Jidhe !!! För er som inte visste så är jag hans framtida fru så... tjejer bara ge upp era drömmar, han blir aldrig er!

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, nu vet ni i alla fall att jag lever vilket jag vet att ni vill veta eftersom att ni ALLA älskar mig så överdrivet mycket!

puss och kram könsorgan! / Loollo !


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-09-22 @ 19:47:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0