One year, six month

Skön dag, började 7 så jag skulle kunna sluta 3 istället för 4, klockan 2 säger jonas åt mig att jag kan städa lite sen byta om. Kirra skjuss in till stan så drog jag och Dani in till skärholmen och tog en fika.
Fick skjuss till kungsan efter och vänta på Victoria i typ 10 minuter så fick man sällskap hem oxxå. Sjukt skönt!

VADÅ EDDIE ÅKTE UR IGÅR?, somnade så jag hann ju inte se nått, fan om mamma inte har fel asså, .
Elinn drog till Danmark idag då, hann inte hämta mina grejer, hah min huvudvärk kommer lätt komma tillbaka på dom här 4 veckorna asså!




Aja, middag sen kaffe sen fan vet jag , haha !  shulululu - / Loollo




I can tell that you don't know me anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0