/ LOLLO

Okej nu är det såhär att Jihde ännu inte känner mig helt så därför håller han fast vid sin .. fru. *HOST*
Och Elinn gillar ju såklart att retas som lägger upp sånna där bajs bilder. Fast klipp bort tjejen och då kan ni fan erkänna att han var SJUKT het på den bilden faktiskt.

Nej nu ska jag nog snart gå och lägga mig, är så sjukt trött faktiskt. Så hoppas jag att dom här mupparna jag sitter med just nu kan sänka volymen lite eftersom att det enda dom gör är att skriker *SUCK*



För övrigt , NILS FREDRIKSSON är den skönaste människan "EVER" !  

Men sov gott på er, nu är det idol 2008 som gäller, "maraton" med Elinn till vi somnar , GO JOHAN PALM (?) tss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0