Lov? - Nej tack!

Jag har blivit så sjuukt tråkig av mig.  - i know!  och jag vill faktiskt inte ändra på't.
Ja, jag längtar till skolan för dom här loven känns så otroligt meningslösa.
Och ja, jag trivs med inne-kvällarna, speciellt allas favoritdag : Fredag!
Nej tack, första året jag följer idol och jag vill inte missa det (:



Vissa folk kan bara bli för mycket ibland! - det är verkligen sjukt, att ens lägga ner all den tid ni gör!
Fan och folk säger vi tjejer är töntiga och långsökta va ;- ))  - Njaa, börjar tveka där!



Var förbi praktiken idag, Wihoo ! Lastkajen stog öppen så Frida och Melody fick stå där och vänta,
men dom fick ett litet besök av Mange som var tvungen hälsa på vovvsen.
Kändes faktiskt som det gått mer än en vecka sen sista dagen var, och det var faktiskt kul
att se allihopa igen.

Däremot måste mina och Fridas vägar med Kristjan Laas korsat eller något.
Eller ja, vi tror vi såg honom men sprang inte efter om vi hade haft fel och sedan missat han.
- Vilket vi ändå gjorde så.. aa ! - Nästa gång, skaffa mobil fuck-fejs :)

Nej, idag blir det sova tidigt dag ! - med andra ord så fort inlägget är klart!
Hade funderingar på att följa med pappsen och Johnny till farfar i natt, men ska ju ta mig
en fika i stan eller nått med mammsen imorgon så det gick ju inte!
+ att jag spenderar aldrig tid ensam på natten i den där stugan igen för det är nog bland
det värsta som hänt mig!

Har väl inte så mycket mer att säga om idag förutom ERIKA ÅKTE, EDDIE STANNA!
Vilken lättnad!  - och ja, skulle vart kul, om det var som då.

Good Baajs ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0