JATYBÖVEHADIMAPEVALÄDUDIIANLIFÖSÅJÄONSÅDEFIINOCRUJADUÄROCÄCIVÄ!!!!!!

jadu.. vissa är mindre mogna i huvet, det märks verkligen! (var bara tvungen påpeka det :)


Blev ingen vidare lång "shopping"-dag idag. var inte taggad till 100 och åkte därför hem tidigare med min godevänn frida filmberg! och ikväll blir det pjamasparty med GOTTGOTT!!!!
Har inte så mycket mer att säga just nu, har precis gjort klart en mice en place lista till servisen i skolan.
Känner mig så otroligt snäll idag, verkligen*



och som vanligt är min favorit lorenz en bland dom segaste. ingenting man inte redan visst ifs, men jaja lär väl få mina låtar nån gång det här året i alla fall (- :

jaja !

- / Loollo

*jag vill ha fredag ! jag vill ha idol ! jag är beroende av idol ! jag vill se det nu ! GE MIG IDOL ! .. snälla !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0