HELG ! + Grattis Elinn

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA sen så orkar jag inte mer - Men grattis Elinn hare Gööött i Danmark då!


Själv så fick man just veta att min "Date of the day" är prince william så ni kan ju bara börja buga lite för mig dåråååw. ( hade ju i försig kanske varit lite mer min stil med någon som Peter Jihde, men varför klaga nu jag blir ju drottning snart ;)




WALLAH DET ÄR HELG . hahahah blir tårögd när jag ens tänker tanken för jag är helt SLUT i kroppen .. och huvudet oxxå för den delen.
men men, tupplur nu sen äta pizza med pappsen, mötta elljo snabbt och sen får vi se om jag och linda åker vidare till Hallunda i kväll dåe.

PÖSSEN dååe*   - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0