Göd Nääätt



det är alltid lika kul att hitta typ 100000 åriga bilder, man får sig verkligen ett skratt kan jag lova.
och det är ju ganska surt att veta att när vi och årskursen under oss gått ur skolan så kommer inte längre runö
att finnas kvar. fattade inte riktigt andledningen med tanke på hur komplicerade ord man kan andvända i ett brev, hehe, men surt är det i alla fall, för det är ju fan ingen dålig skola kan jag lova !
Får väl hoppas att kenneth osv kan hitta nått bättre jobb efter oss då, vilket jag faktiskt har svåt att tro att dom kan (A) .
Men men..

tog mig precis en snabb dush och ett glas cola men nu väntar oxå "get over it" - som jag faktiskt ska somna till.
Så Göd Nätt på er allesammans , PÖSSEN DÅ   - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0