"the king of pop"

snart vet jag nog inte vad jag gör.
den där michael jackson är ta mig tusan ÖVERALLT!
spöken, bilder, namnet, musiken ... de tar aldrig slut!
jag lovar, snart kommer det nog toapapper med hans
ansikte på oxxå !
han kan verkligen skrämma upp en asså!



i alla fall, har varit med min bästa vän en stund ikväll!
satt och titta på jätte mycket piercing och är sjukt taggad.
så ni med mycket pengar, det är bara ösa över lite till mig.
helst vill jag nog ha en smiley faktiskt (:



Jaja, wrapsen var inte riktigt som jag tänkt mig.
i för sig visste jag det var senapskräm i men ..
trodde faktiskt inte de skulle smaka så överdrivet mycket.
men men.. nästa gång blir det annan snabbmat från
carrotte ist.




Lite facebook spel och musik nu sen läggdags!
God Natt och vila i frid "the king of pop" ! - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0