frida filmberg

jag har hittat den mest fantastiska tjejen som existerar. och jag kan stolt säga inför alla att hon är min bäste vän och jag har aldrig haft så kul med en person i hela mitt liv.  man trivs alltid bra i ditt sällskap och man har alltid lika roligt. vi har varit med om så mycket på sånn liten tid och jag skulle inte byta ut våra minnen emot något.
trodde inte man kunde komma en person så pass nära så som vi kommit varandra och jag vet också att folk kan
bli jäklans avensjuka på våran vänskap, och vet du? det känns så jävla bra!  jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig vid min sida! det är sjukt hur vi kan ha hållit ihop så pass länge utan mellanrum stort sätt. jag kan lova att den här sommaren har varit den bästa i mitt liv. för jag fick spendera mitt lov med dig och dom 8 dagarna vi var ifrån varandra, nää okej det kanske inte var det bästa, haha ! men hur mycket har vi inte varit med om? sjukt mycket kan jag lova! hur som helst dig jag vill komma är : jag älskar dig min bästevänn, frida filmberg! - skulle inte byta ut dig för nånting !  och du ska veta , du gör min dag gumman :)



(och ni blogg-läsare för att se bilderna ordentligt tryck på dom så blir dom större om ni var så osmarta och inte förstog det själva :)

- / Loollo


Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej! Har du en kompis som heter Frida filmberg?

Vill du höra lite skvaller om henne..

Riktigt snuskigt skvaller som jag kan bevisa dessutom.

Maila mig

2010-08-12 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0