when the stars go blue

Hejsan Hallå !
har inte hunnit skriva om tävlingen eller nånting ännu, men finns väl inte så mycket att säga?

kom på fjärde plats och jag vill inte låta som en dålig förlorare därför tänker jag inte skriva mer :)
men träffade i alla fall härliga människor och får förhoppningsvis en ny chans inom kort,
( om jag inte redan är på mallis då ;p , är ju trots allt tre veckor kvar bara!)

annars så idag blev det ingen friluftsdag för mig, kände varken lust eller ork..
så jag gick hem till fridisen och var med henne en stund, sen blev det fika med jocke.
alltid lika trevlans ! :)

Ikväll blir det dött, och jag vet inte om de är nån skola imorgon eller inte (?)
men kanske uppdaterar (tihi) lite senaje, TJodelO
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0