Lär känna mej lite mer xD

Namn: Elinn Näsman
Ålder: 19
Ursprung: Sverige <3
Nämn något som gjorde dig glad igår:  När L*n*a spyde :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: la in låtar påå min Ipod  ..
Det sista du sa högt: PALLA äta middag nu
Det senaste någon sa till dig: ska vi ses elr?
Vad har du druckit idag: Cocacola
Vad var det senaste du åt: Donken
Vad var det senaste du köpte: Cigg till fredrik

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit..
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och snöigt..
Godaste glassmaken: blåbärsglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Neehee
Sover du tungt: jaaaa
Drömmer du mardrömmar: sällan
Trivs du med ditt jobb: jobbar inte pluggar
Favoritklädsel: beror på mitt humör xD
Vad ser du om du tittar till höger: min tv
Vad gör dig glad just nu: Min musik
Vad ska du göra härnäst: träffa rasmus. 


Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Trött men glad..
Hur många kuddar sover du med: typ 10
Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika!!
Vad är viktigast för dig: Att ha pengar, vänner 

 
Är du kittlig: JAAA
Snarkar du: inga komentarer
Stjärntecken: Våg!
Stökigt eller välstädat: mitt i mellan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0