Tjänna

(Nu ändrade jag bara design skitet så Elinn får fixa en ny, den andra var tråkigare)
Elinn så duktig så som skriver här men nu är det min tur.

Sitter i sängen och försöker skriva så tyst som möjligt eftersom att
victoria ligger och sover här brevid och vaknar till så fort man rör sig.
Hur som helst, praktiken är helt ok, men personerna på förra var skönare.

Och kan ni fatta att det är ett helt år sedan jag åkte till Mallorca för första gången?
Det känns fan helt overkligt, drömde om Emilio senast i natt liksom, saknar gubben!
Men semester i sommar med Jennifer och Linni! - det hyllas.

Ikväll ska jag nog sova över hos Ruheen och åka komunalt till praktiken imorgon.
Hehe Elinn jobbar idag men inte jag, stackars liteeen ;D

Skit samma ska inte bibla här bara för att :)






Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om ett par snygga solglasögon i min blogg om du känner för det :P

2011-03-10 @ 13:23:41
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0