Längtar galet

Jennifer & Nicoles studentskiva på måndag
Jennifer & Nicole är två av mina närmaste, och på måndag är det äntligen dags
att få fira att det snart är deras student, det blir röj.
Våran studentskiva (om den blir av haha)
Det har varit en jävla massa skit i klassen och avbokningar hit och dit.
Men kanske blir det på MC-klubben eller på folkets hur som helst ska det
bli galet nice.
Farmors 70års firande
Världens bästa farmors födelsedag ska ju självklart firas.
Mösspåtagning
Hur kan man inte längta liksom? Att bara känna mössan på huvudet och
veta hur nära skolans slut är.
Utspring/Studentflak/Mottagning/Slutskiva
Ska bli så sjukt kul att bara få känna friheten ifrån skolan (även om jag vet att
jag kommer sakna den så sjukt mycket senare)
Sommar
Alla älskar och längtar väl till sommaren?
Barskola i Magaluf, 28/8-18/9
Jag, Elinn och Sophia.. Tre hela veckor i paradisets ö med en massa plugg
och en hel del jävla festande med härliga och snygga människor
Madrid (?)
Madrid är dock ännu inte 100% säkert men är så sjukt taggad om det blir av.
Fick erbjudandet att flytta dit och söka jobb efter barskolans slut eftersom att
min syster och Madde troligtvis ska dit och plugga osv, sjukt jävla nice


2011 kommer typ bli rätt så grymt, eller vad tror ni?
- / Loollo


Jag & Min syster i Magaluf förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0