heart died young

låtarna har spelats om och om igen, äppeljuicen har varit framme och öppen ballkong dörr.
och sen storstädning på det, fy fan vilken toppen chill dag eller? *så fort jag blir klar kanske man ska säga..

ska tillbringa min kväll/ natt hemma hos palmen, ska börja kolla boende och resor seriöst nu.
börjar få en liten små panik om att komma iväg nu, va fan ska jag göra annars liksom?
känner verkligen inte för att spendera min sommar här i sverige, tråkigt men sant.
skulle bara vara så jävla skönt att komma tillbaka till värmen och alla tuffa människor på ön.
hur skulle det inte kunna bli den bästa sommaren liksom?

*Goda Drinkar
*Sommarjobb
*Sköna lirare
*Härliga stränder
*Eget boende
*En annan värme

ingenting skulle ju kunna gå fel liksom :D  - sjuukt taggad och håller tummarna ordentligt.

men ska fortsätta med rummebummet nu, skriver imorgon ADÍOS - / Loollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0