wASTEd

jag älskar mitt internet <3
stog inne på expert i en timme och väntade på att dom skulle fixa de.
men det tog han en timme att inse att "pengarna" var slut.
(man fyller på mitt internet som ett kontant kort på mobil)


men nu är det tillbaka och jag kunde inte bli gladare :D
stört kul kväll igår i alla fall, maria smsade runt halv 12
igår natt kanske och frågade om jag skulle med till E4an igen.
så jag gick dit och shottarna kom fram på en gång. haha!



blev ännu mer öl och ännu mer biljard, men den här gången
var det inte bara maria som fick spö av mig :D
Sen var det dags för stängning men då gick vi alla till nån annan
typ spansk krog tror jag? haha don't remember ^^




men ska inte skriva bibel, HÖHÖ skriver sen iAdíos!
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0