trubbelish

god morgon på er folket, nej vad säger jag, jag har varit uppe länge :D
vaknade vid 9 och gick mot maria och pärs gamla resturang.
sen åkte jag med dom hem så fick maria klippa mig ^^

okej då jag erkänner jag åkte hem direkt efter och somnade om.
rolle lät mig inte gå hem ifrån tre-o igår så blev senare än planerat.
hamnade på e4an.. as usual!
fick stor stryk av rolle i biljard men slog han två gånger.
sen va jag på pricken nära att vinna över sebbe men de sket sig..


ska ta med barteknik läxan så ska danne hjälpa mig när han öppnar :)
sen halv 10 ska jag möta linni, några barskolelever kommer tydligen
idag så det blir nog lite utgång i alla fall!

skriver sen ! Puss - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0