Lindiis <3



Vet ni om att den här tjejen är helt grym på att vara .. aa så bra man kan bli?
hade planer på att gå ut i kväll men det är någonting jag verkligen inte orkade haha.
så nu sitter jag här framför datan.. typ som vanligt och pratar med linda.
fy fan vad jag längtar tills dom kommer ner till mig, saknar dom sjukt mycket!
sen 11e april när vi åker hem kommer jag få vara i spanien ungefär
10 timmar själv hur som helst ändå, för dom åker ju på dagen dom bajisarna.
men men, helt slut i hela kroppen känner jag, film och kanske sova lite granna?
är det fint väder i morgon kommer jag nog bara att vara ute och njuta hela dagen.
så skriver mer i morgon, följ mig också på min praktik blogg ;
www.minpraktikimallis.blogg.se
- / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0